Αρα δεν΄είναι αυτό καθ αυτό κάτι, αλλά έρχεται το ξένο και δείχνει το κέντρο της ζωής., έτσι και η φόρμα και αυτή ξένη πρώτη και πρωτόφαντη στα μάτια , παρουσιάζεται ως γέννημα φωτός. Η ψευδαίσθηση του Ελληνικού θαύματος έγκειται στο υλικό , δηλαδή ότι εξαρτάται από αυτό , αλλά πρόκειται περί εντυπώματος στην σκληρή ύλη. Στην Δυτική Τέχνη το Ελληνικό ασώματο το χάραξε στον αέρα με την προοπτική, ντύνοντας τον αέρα. με τις προσδοκίες και τα σχέδια των ανθρώπων , με ένα μέλλον πλασμένο σε κλειστά δωμάτια και από την ύλη αυτών και από τα οποία διαχύθηκε ως φανέρωμα στον αέρα. Έτσι παύει ο έρωτας και το αίτημα της σκληρής ύλης να δεχτεί το ξένο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου