Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2016

"Έχω εντολή από τον άγγελό μου να μην πω σε κανέναν τίποτα...." Read more: http://agiopneymatika.blogspot.com/2016/11/blog-post_2.html#ixzz4OssU39bv

Να σου πω κι ένα περιστατικό που μας συνέβη, όπου αν δεν είχε χάρισμα ο Γέροντας (Ιωσήφ ο Ησυχαστής), λίγο έλειψε να μας φάει ένα καλογέρι μέσα από τα χέρια μας (ο μισόκαλος).

Εκεί στον Άη- Βασίλη κοινοβίασε σ΄εμάς ένας βλάχος ο "πάτερ Γιάννης" πολύ ευλαβής, αλλά απλός άνθρωπος. Για ένα διάστημα όμως σταμάτησε να λέει τους λογισμούς του στον Γέροντα. Τον φωνάζει ο Γέροντας:
"Δεν έχεις κανένα λογισμό να εξομολογηθείς;".
"Όχι, όχι πολύ καλά είμαι".
Εν τω μεταξύ στην προσευχή ο Γέροντας αισθανόταν μεγάλην ανησυχίαν για τον πάτερ Γιάννην. Μια φωνή τούλεγε ότι ο πάτερ Γιάννης δεν είναι καλά. Μου λέει λοιπόν ο Γέροντας: 
"Φώναξε γρήγορα τον πάτερ Γιάννη". Τον φωνάζω.
Έρχεται και του λέει ο Γέροντας αυστηρά: 
"Θέλω να μου εξομολογηθείς τους λογισμούς σου".
"Μα Γέροντα δεν έχω τίποτε...".
Ο Γέροντας τον στρίμωξε: "δεν θα φύγεις, αν δεν εξομολογηθείς".

Τότε αναγκάστηκε να αρχίσει και να λέει μασημένα:
Ευλόγησον Γέροντα αλλά έχω εντολή από τον άγγελό μου να μην πω σε κανέναν τίποτα. Να, με την ευχή σου αξιώθηκα τον τελευταίον καιρό και προσεύχομαι με τον άγγελό μου μαζί. 
Αλλά αφού με ανάγκασες ευκαιρία είναι να σχωρεθούμε για ότι τυχόν σου έφταιξα, διότι συμφωνήσαμε αύριο βράδυ να κατεβούμε μαζί στον παπα-Ματθαίον, να κοινωνήσω και μετά θα κατέβη ο προφήτης Ηλίας να παραλάβει με πύρινο άρμα την ψυχή μου".
Μόλις τον άκουσε ο Γέροντας του δίνει έναν μπάτσον πάνε και τα άρματα παν κι οι αναβάτες.
"Βρε πλανεμένε - του λέει- σ΄έβαλε ο μισόκαλος στο χέρι να σε ρίξει από κανέναν κρημνόν να πας εις την κόλασιν κι εσύ δεν μιλάς;".
"Μα Γέροντα είναι δυνατόν;".
"Περίμενε και θα δης αν είναι δυνατόν".

Το ίδιο βράδυ, την ώρα που είχε την επίσκεψη του "αγγέλου" να σου και του φανερώνεται - αυτήν την φορά όμως όχι μετασχηματισμένος σε άγγελον - αλλά πραγματικός ο πονηρός με κέρατα και του λέει αγριεμένα:
"Δεν σου είπα παλιοκαλόγερε να μην πεις το μυστικό μας στον Γέροντα;
Αχ και φθηνά μου την γλύτωσες. Εγώ καλά το κατάστρωσα να σε γκρεμίσω.
Μόλις άκουσε ο πάτερ Γιάννης έφριξε. Έτρεξε αμέσως στον Γέροντα και έπεσε στα πόδια του και τον ευγνωμονούσε.

Βλέπετε πόσος κίνδυνος υπάρχει όταν ο καλόγερος κρύβει τους λογισμούς του;

Από το βιβλίο
Ο ΓΕΡΩΝ ΑΡΣΕΝΙΟΣ Ο ΣΠΗΛΑΙΩΤΗΣ


Read more: http://agiopneymatika.blogspot.com/2016/11/blog-post_2.html#ixzz4OssCg4tE

http://agiopneymatika.blogspot.gr/2016/11/blog-post_2.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου