Συνέχεια από Τρίτη 2 Απριλίου 2014
Ουφολογία ως σωτηριολογική θρησκεία δ
.
Του Ernst Benz, από το βιβλίο: Ausserirdische Welten, Von Kopernikus zu den Ufos.
.
(Εξωγήϊνοι κόσμοι, από τον Κοπέρνικο μέχρι τα ούφο), Aurum Verlag, Edition 2000
Ουφολογία ως σωτηριολογική θρησκεία δ
.
Του Ernst Benz, από το βιβλίο: Ausserirdische Welten, Von Kopernikus zu den Ufos.
.
(Εξωγήϊνοι κόσμοι, από τον Κοπέρνικο μέχρι τα ούφο), Aurum Verlag, Edition 2000
Από την σκοπιά της εκκλησιαστικής ιστορίας, η ουφολογία αποτελεί ένα μοντέρνο υποκατάστατο της χριστιανικής διδασκαλίας περί αγγέλων. Αυτή γνωρίζει την παρουσία ουράνιων πλασμάτων, υπηρετικών πνευμάτων, είτε ως άγγελοι ενός λαού, είτε ως προστάτες άγγελοι διαφόρων κοινοτήτων ή μεμονωμένων ανθρώπων, που προειδοποιούν και σώζουν, εμπνέουν και καθοδηγούν, εργάζονται για τον Θεό, και διεξάγουν τον αγώνα εναντίον των δυνάμεων του κακού, στο σωματικό, ψυχικό και πνευματικό επίπεδο, και σκοπό έχουν την σωτηρία των προστατευόμενων κατοίκων της γης. Στην ουφολογία φαίνεται καθαρά η επίδραση της διδασκαλίας περί προστάτη αγγέλου, αφού αποδίδει στους «πλανητάριους» ένα τέτοιο ρόλο, ως προστάτες, οδηγοί, εμπνευστές.
Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της ουφολογίας είναι η πεποίθηση της ότι οι κάτοικοι των άλλων πλανητών είναι υπέρτεροι μας από κάθε άποψη. Με ένα αφελή τρόπο, παραδέχονται πως η τεχνολογική ανωτερότητα των πλανητάριων, που εκφράζεται με την κατασκευή διαπλανητικών διαστημοπλοίων, είναι ένα σημάδι όχι μόνο της τεχνολογικής, αλλά και της πνευματικής και ηθικής ανωτερότητας. Η αφέλεια αυτή εκφράζεται επίσης και με την παραδοχή, πως οι πλανητάριοι έχουν παραψυχικές ικανότητες, με τις οποίες είναι σε θέση να συνεννοούνται με κάθε άνθρωπο στην γλώσσα του, να διαβάζουν τις σκέψεις του πριν καν τις εκφράσει, να περνούν μέσα από υλικούς τοίχους και να αιωρούνται. Στην λογοτεχνία επιστημονικής φαντασίας, υπάρχουν και μυθιστορήματα, όπου κακοήθεις κοσμικές μορφές προκαλούν κακό και ζημιές με τις υπεράνθρωπες παραψυχικές τους ικανότητες.
Το φαινόμενο «ουφολογία» είναι μοναδικό στην ιστορία των θρησκειών, καθώς μια τέτοια εξέλιξη σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα δεν είχε παρατηρηθεί μέχρι τότε.
Παλιά, ένας μύθος χρειαζόταν αιώνες μέχρι να εγκατασταθεί στην συνείδηση του κοινού, όπου απαιτεί να έχει διαρκή ισχύ, και μετά να γίνει δόγμα και τελετουργικό.
Η ουφολογία όμως εξαπλώθηκε ιδεολογικά και οργανωτικά σε ολόκληρο τον κόσμο μέσα σε λίγα χρόνια. Αυτό σχετίζεται με το γεγονός πως η ουφολογική βιβλιογραφία δεν περιορίζεται σε μερικά μόνο κύρια κείμενα, αλλά είναι διαδεδομένη σε αναρίθμητα τευχίδια, περιοδικά, εικονογραφημένα. Επίσης, κάθε υποτιθέμενη θέαση ιπτάμενου δίσκου παρουσιάζεται οπωσδήποτε στις εφημερίδες, το ραδιόφωνο και την τηλεόραση. Ακόμα πιο ισχυρή επίδραση έχει το γεγονός πως η τηλεόραση και ο κινηματογράφος έχουν αναλάβει ως θέμα την παρουσίαση υποτιθέμενων προσγειώσεων και συναντήσεων με τους ανθρώπους. Τα μέσα αυτά παρουσιάζουν διαρκώς νέες αναπαραστάσεις αυτών των γεγονότων, που παρά τις διαφορές στην φανταστική διακόσμηση, όλες οι αναπαραστάσεις ακολουθούν το ίδιο σχήμα: χρησιμοποιούν τα ίδια φαινόμενα φωτισμού, το ίδιο ηχητικό υπόβαθρο, και τα ίδια τεχνικά κόλπα αιφνιδιασμού. Αυτή η συχνή και πολύωρη παρουσίαση των πλανητάριων στις οθόνες της τηλεόρασης και του κινηματογράφου μας, συνέβαλε ώστε η πίστη στα ούφο και στην αποστολή τους, που είναι βοηθητική, σωτηριώδης, προστατευτική και προειδοποιητική, να ανήκει πια στον κόσμο της φαντασίας της ευρείας δημοσιότητας. Επίσης, σε συζητήσεις, μπορεί κανείς να εκτεθεί απρόσμενα σε οργισμένη κριτική, εάν υπονοήσει πως είναι βαθιά πεπεισμένος ότι τα ούφο δεν υπάρχουν. Οι θεατές των ταινιών με ούφο αισθάνονται πως είναι μάρτυρες πραγματικών προσγειώσεων. Η διάδοση των έργων του Däniken (που αναπτύσσει μια ολόκληρη ιστορία της ανθρωπότητας, στην οποία οι πλανητάριοι λαμβάνουν μεγάλο ρόλο στην ανάπτυξη του ανθρώπινου πολιτισμού), που κάθε έκδοση βγαίνει σε εκατομμύρια αντίτυπα, και το ένα έργο έρχεται πολύ σύντομα μετά το άλλο, είναι το νεώτερο σημάδι αυτής της ραγδαίας διάδοσης μιας επιστημονικής-θρησκευτικής μυθολογίας. Και δεν φαίνεται να έχει τέλος αυτή η ιστορία. Αυτό που ακόμα λείπει από την ουφολογία για να είναι θρησκεία, είναι η οργάνωση. Υπάρχει όμως μια τάση, των διάφορων μικρών ομάδων, που αποτελούν ένα μείγμα επιστημονικών και θρησκευτικών θεωρήσεων, να ενώνονται σε εθνικούς και υπερεθνικούς συνδέσμους. Επειδή όμως η δυσαρέσκεια (που είναι και η ψυχολογική αιτία για την εμφάνιση της κοσμοθεωρίας της ουφολογίας) για τον πολιτισμό μας αυξάνει, υπάρχει φόβος πως η ουφολογία και η προσμονή μιας διαπλανητικής κιβωτού του Νώε, που θα σώσει έστω και λίγους από τον πυρηνικό κατακλυσμό, θα αποκτήσει και άλλους οπαδούς.
Στις απεικονίσεις των συναντήσεων με τα ούφο, όπως παρουσιάζονται στην τηλεόραση και στις ταινίες, υπάρχει μια προφανής ατέλεια: οι ταινίες παρουσιάζουν μια πληθώρα αναπαραστάσεων των τεχνικών τρικ, η ταινία «Στενές επαφές τρίτου τύπου» είναι ένα εντυπωσιακό παράδειγμα. Κάθε νέα ταινία υπερβαίνει τις προηγούμενες στην τελειότητα των τεχνικών κατασκευών, μηχανών, φωτεινών εφέ, ηλεκτρικών επιδράσεων των ιπτάμενων δίσκων. Από την άλλη, όσον αφορά στην παρουσίαση των κατοίκων των ιπτάμενων δίσκων, φαίνεται πως η φαντασία των σκηνοθετών δεν λειτουργεί. Όπου εμφανίζονται μορφές να βγαίνουν από την φωτοχυσία ενός ιπτάμενου δίσκου, φαίνονται μόνο θολά περιγράμματα ανθρωπόμορφων σχημάτων. Νάνοι ή γίγαντες με ανθρώπινη μορφή, με κεφάλι, δυο χέρια και δυο πόδια, χωρίς αναγνωρίσιμο πρόσωπο. Προφανώς η ανθρώπινη φαντασία αποτυγχάνει να αναπαραστήσει ένα συγκεκριμένο ανώτερο ον από άλλο άστρο. Η φαντασία είναι σε θέση να παραστήσει μόνο θολά ένα τέτοιο ον, ενώ τα αυτόματα τα παρουσιάζει με τρόπο εντυπωσιακό και ιδιαίτερα σαφή. Και στο σημείο αυτό, η sciencefiction είναι πιο προοδευτική από την ουφολογία. Γνωρίζει μια σειρά πλανητικών μορφών, μη ανθρώπινων και χωρίς ανθρώπινη μορφή. Έχουν τα πλάσματα αυτά την μορφή ενός νέφους, μέδουσας, πολύποδα, μορφή ενός ήρωα από τις φανταστικές τους ιστορίες. Έχει κανείς την εντύπωση πως οι σκηνοθέτες δεν ενδιαφέρονται για την μορφή των αρχηγών των πληρωμάτων των ούφο. Μάλλον τους ενδιαφέρει να τονίσουν την τεχνολογική της ανωτερότητα και τις παραψυχικές τους τέχνες. Το πρόβλημα αυτό λύνεται ως εξής: κάνουν τους πιλότους των ούφο να έχουν ανθρώπινη μορφή, και συχνά αυτοί αναμιγνύονται με το πληθυσμό του τόπου όπου προσγειώνονται, οι οποίοι και μιλούν την γλώσσα του τόπου εκείνου, ώστε να μπορέσουν να εκπληρώσουν το σωτηριώδες έργο τους. Το μεγάλο θαύμα των ούφο ολοκληρώνεται από ανθρώπους εκφωνητές, που διαβάζουν το μεταφρασμένο κείμενο(ή γράφουν τους υπότιτλους) στην γλώσσα της χώρας όπου προβάλλεται η ταινία. Η γήινη τεχνολογία (για το γύρισμα και προβολή ταινιών) έχει στα ατελιέ της ήδη επιτύχει μια προφητευμένη ιδιότητα των πλανητάριων (να μιλούν δηλαδή στην γλώσσα του κάθε ανθρώπου).
Συνεχίζεται
ΣΧΟΛΙΟ : Φυσικά πρόκειται γιά μία καθαρά δααιμονική θρησκεία. Τό περίεργό είναι ότι η ανθρωπότης αποδέχεται σάν ανώτερα όντα, πλάσματα χωρίς σώμα καί σάν ανώτερο πολιτισμό τόν τεχνολογικό πολιτισμό. Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΣ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΓΗ. Μιά άρνηση η οποία ξεκινά από τόν Γαλιλαίο. Ο οποίος αρνήθηκε τόν ρεαλισμό τού Αριστοτέλη, προσπαθώντας νά αποδείξει ότι υπάρχει τό κενό, κατορθώνοντας τήν μαθηματικοποίηση τής ζωής μας. Όταν ισχυρίστηκε πώς η γή κινείται γύρω από τόν ήλιο, εννοούσε ότι η γή δέν ήταν τίποτε άλλο παρά , ένα σώμα σέ τροχιά γύρω από τόν ήλιο. ΤΗΝ ΚΑΤΗΡΓΗΣΕ!
Αμέθυστος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου