Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015

Οι ισλαμιστές προετοιμάζουν πυρηνικό ολοκαύτωμα με θύματα εκατομμύρια "απίστους"


Τζιχαντιστές από το Ισλαμικό Κράτος σχεδιάζουν ένα «πυρηνικό τσουνάμι» για να εκκαθαρίσουν εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπους από το πρόσωπο της Γης στο μεγαλύτερο ολοκαύτωμα «εις το όνομα του Θεού» που έχει δει ποτέ η ανθρωπότητα. Ο εξωφρενικός ισχυρισμός προέρχεται από έναν Γερμανό δημοσιογράφο που είναι ο μόνος ρεπόρτερ που του επιτράπηκε να εισέλθει μέσα στο Ισλαμικό Κράτος και κατάφερε να διαφύγει με το κεφάλι του ακόμα στους ώμους του.
todenhoeffer
0 75χρονος Γιούργκεν Τοντενχέφερ (Jürgen Todenhöfer), πρώτην βουλευτής με το κόμμα της Άνγκελα Μέρκελ, έγινε ρεπόρτερ το 2000 και ειδικεύτηκε στις πολεμικές ανταποκρίσεις.
Ο Γερμανός δημοσιογράφος και συγγραφέας Γιούργκεν Τοντενχέφερ ήταν ο πρώτος Δυτικός απεσταλμένος που κατάφερε να διεισδύσει βαθιά στα εδάφη που ελέγχει το «Ισλαμικό Κάτος», το επονομαζόμενο χαλιφάτο, επισκεπτόμενος τη Ράκα στη Συρία αλλά και τη Μοσούλη στο Ιράκ.
Ο Γερμανός πρώην πολιτικός πέρασε έξι μέρες στη Μοσούλη του Ιράκ και στη συνέχεια επισκέφθηκε τη Ράκα της Συρίας.
Ο Τοντενχέφερ έζησε συνολικά 10 δύσκολες ημέρες ανάμεσα στους τζιχαντιστές.
Τις εμπειρίες και τα συμπεράσματά του ζώντας ανάμεσα στους τζιχαντιστές τα έκανε βιβλίο με τίτλο «Μέσα στο ΙΚ – Δέκα ημέρες στο Ισλαμικό Κράτος».
Είναι πεπεισμένος ότι η Δύση δεν μπορεί να νικήσει στρατιωτικά τους τζιχαντιστές και γράφει: «Οι τρομοκράτες σχεδιάζουν να σκοτώσουν πολλές εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπους».
Όπως γράφει στο βιβλίο του, οι τζιχαντιστές φιλοδοξούν να αποκτήσουν ατομικά όπλα και τους περιγράφει ως «ένα πυρηνικό τσουνάμι που προετοιμάζει τη μεγαλύτερη θρησκευτική εκκαθάριση στην ιστορία».
Οι επικριτικές του λένε ότι επιτράπηκε στον Τοντενχέφερ να διεισδύσει τόσο βαθιά στο Ισλαμικό Κράτος εξαιτίας της κραυγαλέας φήμης του ως επικριτής της αμερικανικής πόλιτικής στο Ιράκ και το Αφγανιστάν.
Ο ίδιος λέει: «Η οικογένειά μου ήταν ενάντια στο να κάνω αυτό το ρεπορτάζ. Ο γιος μου με συνόδευσε δίχως τη θέλησή μου. Ήθελε να με προστατέψει. Ο γιος μου ήταν ο εικονολήπτης μου».
Όσο καιρό βρισκόταν στο Ισλαμικό Κράτος κατάφερε να επικοινωνήσει με την οικογένεια του μόνο μια φορά, μέσω διαδικτύου από ένα ίντερνετ καφέ, την τρίτη ημέρα από την άφιξή τους. Κινητά τηλέφωνα δεν είχαν πάνω τους, τους τα είχαν πάρει οι τζιχαντιστές.
«Δεν είχαν νέα μας για 7 ολόκληρες ημέρες και ήταν ιδιαίτερα δύσκολο για τις κόρες μου».
Ο Τοντενχέφερ διαπραγματεύτηκε επί μήνες την επίσκεψή του στο «χαλιφάτο» μέσω ενός Γερμανού τζιχαντιστή που συνομιλούσαν από το Skype.
Πριν φύγει για το Ισλαμικό Κράτος είχε φροντίσει να συντάξει τη διαθήκη του. «Φυσικά και είχα δει τα βίντεο με τους αποκεφαλισμούς και αυτή ήταν η μεγαλύτερη ανησυχία μου, στις διαπραγματεύσεις προσπάθησα να διασφαλίσω ότι δεν μας έπαιρναν τα κεφάλια. Σε κάθε περίπτωση είχα κάνει τη διαθήκη μου πριν φύγω».
Και συνεχίζει:
«Οι εντυπώσεις μου; Ότι είναι πολύ πιο ισχυροί από όσο νομίζουμε.
Ελέγχουν εδάφη μεγαλύτερα σε έκταση από το Ηνωμένο Βασίλειο και υποστηρίζονται από έναν σχεδόν εκστατικό ενθουσιασμό που δεν έχω συναντήσει σε καμία άλλη εμπόλεμη ζώνη.
Κάθε ημέρα εκατοντάδες αποφασισμένοι μαχητές από όλο τον κόσμο εντάσσονται στις γραμμές τους.
Οι αποκεφαλισμοί καθιερώθηκαν ως μια στρατηγική για να διαδώσουν τον φόβο και τον τρόμο μεταξύ των εχθρών τους. Και αυτό δούλεψε καλά. Κατέλαβαν τη Μοσούλη με λιγότερους από 400 μαχητές.
Είναι ο πιο κτηνώδης και πιο επικίνδυνος εχθρός που έχω δει σε όλη μου τη ζωή.
Δεν μπορώ να δω κάποιον που θα μπορούσε να τους σταματήσει. Μόνο οι ίδιοι οι Άραβες μπορούν να σταματήσουν το Ισλαμικό Κράτος. Επέστρεψα πολύ απαισιόδοξος».
Τμήμα ειδήσεων pronews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου