Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

Φυλάκιση σε άνεργο πατέρα για κλοπή μαρκαδόρων αξίας 12 ευρώ


Σε φυλάκιση 20 ημερών με τριετή αναστολή καταδικάστηκε ένας άνεργος πατέρας, ο οποίος έκλεψε από πολυκατάστημα στο Βόλο μαρκαδόρους αξίας 12 ευρώ.
Ο 46χρονος είχε πάει να αγοράσει σχολικά είδη για την κόρη του, όπως είχε ζητηθεί από τους δασκάλους, ωστόσο, όπως υποστήριξε στο δικαστήριο, αντιλήφθηκε ότι τα χρήματα που μπορούσε να διαθέσει ήταν λιγότερα από την αξία τους. Έτσι έκλεψε τους μαρκαδόρους αλλά η κίνηση του έγινε αντιληπτή. Ο υπεύθυνος του καταστήματος κατέθεσε μήνυση εναντίον του και ο άνδρας συνελήφθη, κατηγορούμενος για κλοπή.
Στο δικαστήριο παρουσιάστηκε χωρίς συνήγορο υπεράσπισης ενώ δεν ζήτησε προθεσμία. "Το έκανα και το παραδέχομαι. Δεν ήθελα, όμως, να λείψει τίποτα από το παιδί μου. Μόνο γι’ αυτό το έκανα. Είχα μαζί μου μια λίστα με τα σχολικά είδη που της ζήτησαν από το σχολείο. Παίρνοντας τα πρώτα είδη από τα ράφια υπολόγισα ότι δεν θα μου έφταναν τα χρήματα για όλα. Τότε έβαλα στην τσέπη μου τους μαρκαδόρους, για να μη στερηθεί τίποτα το παιδί μου. Όταν με κατάλαβαν, ήθελα να με καταπιεί η γη. Τους έδειξα το πορτοφόλι μου που είχε μέσα 20 ευρώ και τα πήραν. Ζητάω συγνώμη και δεν πρόκειται να το ξανακάνω" είπε χαρακτηριστικά, όντας συναισθηματικά φορτισμένος.
Πληροφορίες από taxydromos.gr
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου