Παρασκευή, 6 Νοεμβρίου 2015

Tα μαύρα κουτιά μίλησαν:έκρηξη η αιτία συντριβής του ρωσικού αεροσκάφους στο Σινά


θησιησχι
Σε αποκλειστικότητα προφανώς το γαλλικό Le Point μεταδίδει:Tα μαύρα κουτιά μίλησαν: η ανάγνωση των καταγραφών της πτήσης δείχνει ότι μια έκρηξη κατά την πτήση είναι η αιτία της πτώσης και της συντριβής του ρωσικού A321 στο Σινά.
Τελείωσε η ανάγνωση των καταγραφών των μαύρων κουτιών της πτήσης του A321.Πραγματοποιήθηκε στο Κάιρο από την αιγυπτιακή πολιτική αεροπορία της Αιγύπτου πλαισιωμένη από ερευνητές και εμπειρογνώμονες ρώσους,γάλλους,γερμανούς και ιρλανδούς. « Δεν πρόκειται για ένα πρόβλημα ασφάλειας πτήσεωναλλά ασφάλεια», συμπεραίνει ένας ειδήμονας ορίζοντας επίσημα την επίθεση ως αιτία του δυστυχήματος της πτήσης της εταιρείας MetroJet που επέφερε το θάνατο 224ανθρώπων.Η ασφάλεια των πτήσεων έχει να κάνει με πρόβλημα που προκαλείται στο πιλοτήριο με το πλήρωμα ή με τεχνικής φύσης μηχανικά προβλήματα.Η ασφάλεια οριοθετεί μια δράση εξωτερική που προκαλεί την καταστροφή του αεροσκάφους.
Ήταν γνωστό ότι τα 2 μαύρα κουτιά εντοπίστηκαν την επομένη της τραγωδίας και μεταφέρθηκαν στις εγκαταστάσεις της πολιτικής αεροπορίας της Αιγύπτου στο Κάιρο. Αυτές δαιθέτουν ένα εργαστήριο που επιτρέπει την ανάγνωση της ψηφιακής μνήμης. Το Cockpit Voice Recorder (CVR), το ένα από τα μαύρα κουτιά δεν απαιτεί ερμηνεία σύνθετη κατά την ανάγνωση,αν δεν χρειάζεται μετάφραση από ξένη γλώσσα.Capσισιξ
Αυτό δεν είναι παρά ένα μαγνητόφωνο  που καταγράφει τις συνομιλίες και τους θορύβους στο cockpit.Αυτό αποκαλύπτει ότι επήλθε μια έκρηξη.Τα καταστροφικά της αποτελέσματα διέκοψαν την ηλεκτρική τροφοδοσία που είναι απαραίτητη στο αεροσκάφος μεταξύ άλλων στις καταγραφές των δεδομένων στα μαύρα κουτιά.Το β μαύρο κουτί Flight Data Recorder (FDR), συλλαμβάνει χιλιάδες παραμέτρους κατά την πτήση που αφορούν την ταχύτητα, το ύψος,το καθεστώς των κινητήρων , τον τρόπο πλοήγησης, την θε΄ση κυβερνητη και συγκυβερνήτη ,κλπ.
Γι αυτό το αεροσκάφος είναι επανδρωμένο με αισθητήρες.Μια υψηλή ανάλυση στα 1/100e το δευτερόλεπτο των καταγραφών των αισθητήρων  θα επέτρεπε να διευκρινίσουμε τη θέση του αεροπλάνου κατά τη στιγμή της έκρηξης. Αυτή η μελέτη θα είναι ολοκληρωμένη  από την μελέτη της συντριβής.
Απομένει να επισημοποιηθεί η πληροφορία για την επίθεση. Αυτός είναι ο ρόλος της επιτροπής έρευνας της αιγυπτιακής πολιτικής αεροπορίας. Συνήθως ανακοινώνονται στο site του internet.Η Αίγυπτος σήμερα δεν δημοσιοποίησε παρά ένα δελτίο τύπου περιορισμένης διακίνησης εξηγώντας την προβληματική ή τη συλλογιστική της ανάγνωσης των μαύρων κουτιών. 06/11/2015 Le Pointησιξσdimpenews.com
 http://amethystosbooks.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου